Svarbiausias mūsų patarimas – neprisirenkite per šiltai. Daugelis gali rekomenduoti rengtis sluoksniais, bet čia reiktų gerai apgalvoti, kokius sluoksnius rinktis, nes vienas prastas sluoksnis gali sugadinti likusius sluoksnius, kad ir kokie brangūs ir geri jie būtų.

Mes rekomenduojame vengti daug sluoksnių ir rinktis juos pagal oro temperatūrą. Kuo daugiau sluoksnių apsirengiat, tuo labiau varžote savo judesius, bloginat kvėpavimo ir kitas drabužių funkcines savybes.

Žemiau pateikiame tris aprangos pavyzdžius pagal oro temperatūrą, naudojant kuo mažiau sluoksnių. Bet variantų yra tikrai daugiau, todėl reikėtų rinktis pagal savo poreikius bei galimybes.

+5 – 0

Užtenka pirmo sluoksnio plonų marškinėlių ilgomis rankovėmis, klasikinės striukės nuo vėjo, klasikinių bėgimo timpų, plonų pirštinių ir galvos juostos.

0 – -5

Viršus – klasikiniai bėgimo marškinėliai trumpomis rankovėmis ir ant viršaus žieminė bėgimo striukė. Žieminės timpos. Priklausomai nuo Jūsų batelių, jau galima traukti iš stalčiaus šiltesnes kojines su merino vilna. Jeigu žvarbus vėjas, rekomenduojame ir apatinius su apsauga nuo vėjo.

-5 – -15

Šiltas pirmo sluoksnio drabužis + vidurinis sluoksnis pagal poreikį + šilta žieminė bėgimo striukė + šiltos ir nuo vėjo apsaugotos žieminės timpos. Rimtos pirštinės, o nuo -10 ir šalčiau jau praverčia ir veido kaukė.

-15 — …

Jei bėgiojate ir tokiu oru, tai greičiausiai žinote kaip rengtis geriau už mus 🙂

Tai tik orientaciniai pavyzdžiai. Nes labai priklauso kokiu tempu bėgiojate, kaip toleruojate šaltį, bėgate miške ar atviroje vietoje ir ar pučia žvarbus vėjas.

Smagių akimirkų ir likite sveiki!